نمایندگی فروش درب ضد سرقت

فروش آنلاین درب ضد سرقت و پنجره دوجداره و ....

نمایندگی فروش درب ضد سرقت

فروش آنلاین درب ضد سرقت و پنجره دوجداره و ....

يكشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۰۴ ب.ظ

انواع درب ورودی ساختمان - درب ضد سرقت برای ورودی

مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب رنگ درب ساختمان

بخش اصلی این فرآیند به این موضوع بستگی دارد که شما چه روحیات و سلیقه‌ای دارید و دوست دارید هر کس با دیدن رنگ درب خانه‌تان چه حسی از شما دریافت کند. عده‌ای گمان می‌کنند که رنگ در باید حتماً سنگین و با وقار به نظر برسد. برخی دوست دارند آن را با رنگ دیواره‌های ساختمان و برخی ترکیباتی که در نمای ساختمان مد نظر دارند، هماهنگ کنند. بعضی دیگر نیز استفاده از رنگ‌های مکمل را که با نمای ساختمان هماهنگی دارد، برای رنگ درب خود انتخاب می‌کنند.

حقیقت این است که برای انتخاب رنگ آمیزی درب آهنی حیاط شما هیچ قانون از پیش تعیین شده‌ای وجود ندارد و تنها چیزی که هست راهکارهایی جذاب از کارشناسان طراحی و دکوراسیون است که می‌تواند به شما کمک کند تا رنگ درب خود را با توجه به علایق و فاکتورهایی که در نظر دارید، به درستی انتخاب کنید. در ادامه به برخی از این راهکارها اشاره شده است.

درب آهنی

از پر مصرف ترین انواع درب درمیان درب ورودی ساختمانی، درب آهنی ساده می باشد. از آن جایی که درب ورودی ساختمان تاثیر زیادی بر نمای خارجی خانه دارد، در انتخاب آن باید دقت کرد. از این رو سازندگان درب های آهنی بر آن شدند علاوه بر استحکام به زیبایی این درب ها نیز توجه کنند. نکته مهم در درب های آهنی ساخت چهارچوب قوی و تراز بودن آن می باشد.

درب چوبی

چوب به عنوان یک مولفه اصلی در ساخت انواع درب و پنجره مورد استفاده قرار می گرفت. یکی از مزایای اصلی درب و پنجره چوبی، دسترسی راحت به متریال چوب و راحتی ساخت آن به وسیله نجارهای محلی است. در حال حاضر، انواع مختلف چوب در دسترس می باشد و افراد بر اساس طول عمر چوب و بودجه خود اقدام به انتخاب چوب مورد نظر خود میکنند. اگر چه میتوان از درب چوبیبرای تمام قسمت های خانه استفاده کرد، اما بهترین مکان برای استفاده از آن درب های خارجی می باشد. چوب به عنوان رایج ترین متریال در ساخت درب و پنجره در نظر گرفته شده است .

درب استیل

استیل یا دیگر سازه ها ی فلزی سال های زیادی است که به دلیل کارایی بالا مورد استفاده قرار گرفته اند و گزینه ای مناسب برای درب های داخلی و خارجی می باشند. فلز جایگزین مناسبی برای چوب است و از آن برای ساخت چهارچوب نیز استفاده می شود. در ساخت درب استیل  لولای درب به قاب فلزی جوش داده می شود. چهارچوب های فلزی در بین عموم مرسوم بوده و به طور گسترده برای درب خانه ها و دیگر مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند چرا که نسبت به چهارچوب های چوبی به صرفه تر می باشند. درب های استیل را می توان با استفاده از استیل هایی که به نسبت ضخامت کمتری دارند، تحت بررسی دقیق تولید کرد. این درب ها از عمر بیشتری برخوردار بوده و نگهداری از آن ها آسان تر می باشد و در رنگ های مختلف و زیبا با طرح و بافت چوبی نیز در دسترس می باشند. از این درب ها برای مکان هایی که حفظ امنیت از اهمیت برخوردار است استفاده می شود.

درب فرفورژه

چنین درب هایی از چارچوبی که با قطعات فلزی و یا چدنی فرم داده شده تکمیل شده اند تشکیل شده. از نظر شکل ظاهری پیچیده تر نسبت به درب های مدرن بوده و متناسب برای افرادی است که فرم های منحنی همچون نقش های گل و بوته را به عنوان معیار اصلی قرار میدهند و برای ساختمانهای مسکونی کاربری بیشتری دارند.

 

منبع: نمایندگی درب ضد سرقت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۱۸
reza zadsar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی