نمایندگی فروش درب ضد سرقت

فروش آنلاین درب ضد سرقت و پنجره دوجداره و ....

نمایندگی فروش درب ضد سرقت

فروش آنلاین درب ضد سرقت و پنجره دوجداره و ....

دوشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۴۴ ب.ظ

معرفی انواع درب ضد سرقت

سیستم هشدار اضافی
بیمه گران اغلب توصیه می کنند که یک سیستم زنگ اضافی را بر روی ون خود نصب کنید. اما متأسفانه هک کردن اینها نیز آسان است. بنابراین بهتر است راه حل امنیتی ون غیر الکترونیکی مانند سیستم اضافی قفل یا قفل را انتخاب کنید.

قفل WHEEL STEERING
می توانید با تعبیه قفل فرمان ، یک دزد را قادر به رانندگی ون خود کنید. این کار در عین حال از کیسه هوا نیز در برابر سرقت محافظت می کند. قفل فرمان روی فرمان قرار می گیرد و چرخاندن آن غیرممکن است. همچنین به عنوان یک عامل بازدارنده در همان زمان عمل می کند. اشکال قفل فرمان این است که فقط سرقت ون شما متوقف می شود ، مانع از شکسته شدن آن نمی شود. برای این کار باید نوع دیگری از امنیت ون را پیدا کنید.

حفاظت اضافی برای درب های عقب
تنها راه جلوگیری از سرقت از محل بارگیری شما ، حفاظت بیشتر از درب های عقب ون شماست. زیرا یک دزد می تواند از طریق این درها به راحتی به محموله شما دسترسی پیدا کند. شما می توانید گزینه های مختلفی را انتخاب کنید: قفل های باند ، سیستم های قفل و قفل های امنیتی.

TOW BOCK LOCK
قفل بکسل یک سیستم امنیتی است که شما آن را بر روی نوار بکسل خود قرار می دهید. نوار افقی درهای عقب را مسدود می کند تا دیگر باز نشوند. مزیت این قفل این است که شما مجبور نیستید سوراخی را در ون خود سوراخ کنید تا بتوانید یک قفل اضافی داشته باشید. یک نقطه ضعف این است که شما باید هر بار قفل را به صورت دستی جدا کنید. خیلی راحت نیست اگر مجبور شوید وارد ون خود شوید و دوباره چندین بار در روز آن را ببندید. همچنین قفل های بازوی بکسل نسبتاً آسان است.

نمایندگی درب ضد سرقت ایمان ویندور از قفل های مطمئن و عالی برای محصولات خود استفاده میکند

سیستم قفل کردن
سیستم های قفل وجود دارد که می توانید داخل درب کشویی یا درب عقب آن را در قسمت بارگیری قرار دهید. ضرر این نوع امنیت ون این است که سارقان نمی توانند سیستم قفل کردن را از بیرون ببینند و بنابراین ممکن است هنوز هم سعی در ورود به ون شما داشته باشند. و ممکن است در روند صدمات قابل توجهی ایجاد کند. این قفل ها همچنین بصورت الکترونیکی عمل می شوند و امکان هک شدن آنها وجود دارد.

قفل امنیتی
می توانید یک قفل امنیتی را به راحتی در کنار و یا درهای عقب ون خود نصب کنید. این نوع قفل اضافی - که از آن به عنوان قفل ضد سرقت نیز یاد می شود - غالباً بسیار قوی است و باعث می شود که سارقان برای باز کردن آن غیرممکن باشند. یک قفل امنیتی نیز سارقان را مهار می کند به طوری که آنها به سرعت از ون شما حرکت می کنند و بدون قفل به دنبال یکی می گردند. اما مناسب ترین نوع قفل امنیتی برای ون شما چیست؟

منبع: درب ضد سرقت 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۶
reza zadsar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی