نمایندگی فروش درب ضد سرقت

فروش آنلاین درب ضد سرقت و پنجره دوجداره و ....

نمایندگی فروش درب ضد سرقت

فروش آنلاین درب ضد سرقت و پنجره دوجداره و ....

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۰۵ ب.ظ

معرفی ویندوزهای ضد اب

طیف گسترده ای از ویندوز
ما طیف گسترده ای از پنجره ها و درها با کیفیت بالا را در UPVC و آلومینیوم ارائه می دهیم ، بنابراین ما می توانیم از هر خانه متناسب با آن استفاده کنیم. چه به یک درب جلو جدید ، چه پنجره های جدید و یا حتی یک هنرستان نیاز داشته باشید ، ABS Home Improvements محصولی متناسب با آن خواهد داشت.

UPVC و ویندوز آلومینیوم
ABS Home Improvements دامنه گسترده ای از ویندوز را از ویندوزهای سنتی سنتی گرفته تا ویندوزهای فرانسوی کلاسیک بی موقع و حتی ویندوزهای کاملاً برگشت پذیر ارائه می دهد. طیف گسترده ای از ویندوز UPVC ما با دو جداره یا سه تخته و در انواع رنگ ها و تکمیل های چوب چوب در دسترس است. دامنه ویندوز آلومینیوم ما تمام مزایای ویندوز UPVC را ارائه می دهد اما با پروفایل های باریک و به رنگ RAL در دسترس هستند و در خواص دوره جایگزینی عالی برای ویندوزهای فلزی ارائه می دهند.

درهای UPVC و آلومینیوم - ایده آل برای خانه شما
درهای دو جداره و سه جداره از ارتقاء دهنده خانه ABS سطح بالایی از امنیت ، راندمان حرارتی را ارائه می دهند و علاوه بر خیره کننده ای را برای هر خانه ایجاد می کنند. درهای "گزینش" به UPVC یا آلومینیوم می آیند و هر دو شامل سبک های مختلفی از درب های چند لایه کشویی صاف ، درهای کشویی چشمگیر درهای مختلف تا محدوده دربهای تعویض جلو و عقب هستند. بهسازی خانه ABS به شما کمک می کند تا دری را بیابید که برای شما و خانه شما مناسب باشد.

درب ضد سرقت

الوار ویندوز و الوار
پنجره های چوبی و یا چوب نرم ساخته شده با بالاترین کیفیت ، پنجره های چوبی و انتخابی درها و درهای چوبی بسیار مقرون به صرفه هستند و دارای امنیت بالایی هستند. پنجره های چوبی ، گزینه های جدید از جدید "ABS Home Improms" با توجه به ویژگی های قدیمی و جدید ، با توجه به طیف گسترده ای از اشکال ، سبک ها و طرح ها ، توجه را به جزئیات جلب می کنند. درهای پنجره های چوبی ما ، درهای مختلف درب ما را با استفاده از آخرین قفل های چند نقطه ای ، تضمین می کند که شما و خانه تان راحت ، ایمن و ایمن باشید.

هنرستان ها ، پرتقال ها و اتاق های باغ
بهبود خانه ABS همچنین در هنرستان ها ، پرتقال ها و اتاق های باغ تخصص دارد. طیف وسیعی از هنرستان های ما ، پرتقال ها بسیار با انرژی کارآمد هستند و تقریباً به صورت استاندارد بدون نیاز به تعمیر و نگهداری ، در وقت و هزینه در قبض های انرژی خود صرفه جویی می کنند. هنرستان ها ، پرتقال ها از بهبود لوازم خانگی ABS در اشکال ، اندازه ها و رنگ های متنوعی ارائه می شود که خواستارترین خواسته ها هستند.

 

منبع: ایمان ویندور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۰۴
reza zadsar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی