نمایندگی فروش درب ضد سرقت

فروش آنلاین درب ضد سرقت و پنجره دوجداره و ....

نمایندگی فروش درب ضد سرقت

فروش آنلاین درب ضد سرقت و پنجره دوجداره و ....

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۳:۵۲ ب.ظ

10 برند برتر درب ضد سرقت

Atomlock
(400-800-9009 , نام تجاری معروف مارک داخلی داخلی را در استان گوانگدونگ قفل کنید ، متخصص در تجهیزات ضد سرقت الکترونیکی / قفل / درب / گاوصندوق از شرکتهای پیشرفته ، فناوری اتم طلای گوانگدونگ Polytron Technologies Inc
MLB
(4007-887-887 , ده مارک هسته قفل درب ضد سرقت ، کار در زمینه هسته قفل ضد سرقت ، توسعه / تولید / فروش کارخانه تولید هسته قفل حرفه ای ، ژجیانگ پل موری قفل شرکت آموزشی ویبولیتین
بادیهان
(400-108-5510 , در سال 1994 قفل ژجیانگ BAODEAN ، 2013 توسط کسب Assa Abloy ، متخصص در تولید قفل درب ضد سرقت مکانیکی / قفل درب آتش / قفل درب ، قفل قفل اثر انگشت و سایر شرکت های محصولات پیشرفته
گلی
(0760-22102326-2706 , تأسیس شده در سال 1992 ، مارک تجاری معروف استان گوانگدونگ ، در سال 2001 برای پیوستن به بزرگتر آسیا سوئد Assa Abloy ، پایه دروازه تولید محصولات حرفه ای ، Zhongshan Assa Abloy Security Technology Co. Ltd.
وانگلی
(0579-87228875 , گروه Wang Li ، ضد قفل درب قفل درب ده مارک بزرگ ، استان ژجیانگ شرکت های معروف ، با قفل تحقیق و توسعه پیشرو قفل ، واحد پیش نویس استاندارد صنعت ، صنعت قفل شهر وانگ Yangkang شهر وانگ شرکت آموزشی ویبولیتین
MDL
(020-1591-8756-1592 , در سال 1973 ، اسرائیل (ASSA ABLOY) ، مارک Assa Abloy ، فناوری هسته قفل مارک های سطح بالا ، Guangzhou Shao Lun Lock Lighting Company Ltd
JIAWEI
(400-0068-268 brand نام تجاری مشهور ژجیانگ ، نام تجاری مشهور ژجیانگ ، وزارت امنیت عمومی قفل ضد سرقت قفل واحدهای عضو جدید کمیته استاندارد اصلاح شده ، شرکت های پیشرفته با فناوری بالا ، قفل حیاط ژجیانگ شرکت آموزشی ویبولیتین
یوما
(400-8301144 brand نام تجاری مشهور گوانگدونگ ، محصول معروف مارک گوانگدونگ ، نام تجاری مشهور قفل ایمنی با نام تجاری ، تحقیق و توسعه تخصصی و ساخت سخت افزار و محصولات قفل شرکت های پیشرفته ، گوانگدونگ Dantian تجهیزات ضد سرقت شرکت ، آموزشی ویبولیتین
ZOHEN
(400-117-0578 , متخصص در قفل درب ضد سرقت / آتش سوزی / توسعه قفل هوشمند / طراحی / تولید / فروش شرکت ، قفل قفل شهرت خودکار قفل ضد سرقت در صنعت ، صنعت قفل ژجیانگ Zhongheng شرکت با مسئولیت محدود .
CEI
(0755-84653311 , هسته قفل درب ضد سرقت ده مارک اصلی ، حرفه ای درگیر در محصولات امنیتی با کیفیت بالا تحقیق و توسعه / تولید / فروش و خدمات مرتبط ، شهردار شنژن و شرکت صنعتی ، آموزشی ویبولیتین

imanwindoor

ایمان ویندور نمایندگی درب ضد سرقت در سراسر ایران است که با کیفیت بالا و ضمانت زیاد درب ضد سرقت ترک و مونتاژ ترک را عرضه میکند 09120061257

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ تیر ۹۹ ، ۱۵:۵۲
reza zadsar
دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۴۷ ب.ظ

انتخاب درب ضد سرقت

آنها شبیه هم نیستند!
بسیاری از مشتریان در مورد تفاوت بین درب زره پوش و درب زره پوش شک دارند.

به دلیل استفاده از اصطلاحاتی مانند "درب زره پوش" ، "درب نیمه زره پوش" ، "درب زره پوش" سردرگمی در بین افراد ایجاد می شود که همیشه نمی دانند کدام درب بیشترین محافظت را انجام می دهد یا تفاوت اساسی بین این دو نوع درب امنیتی وجود دارد.

در Eurosegur سعی می کنیم خوانندگان و مشتریان خود را بشناسند که چه کالاهایی در بازار وجود دارد و می دانند چگونه انواع مختلف درب ، پیشنهادات ، کیفیت و غیره را متمایز کنیم.

به همین دلیل ، ما این مقاله را به عنوان راهنما نوشتیم تا مهمترین تفاوت ها را روشن کنیم و توصیه کنیم که چه نوع درب ورودی برای قرار دادن در منزل یا کسب و کار ما باشد.

 

کدام درب برای من بهتر است؟ زره پوش یا زره پوش؟
پس چه دری را باید در خانه خود بگذارم؟ آیا درب زره پوش یا درب زره پوش بهتر است؟ درب زره پوش نسبت به درب زره پوش در برابر حملات خارجی ایمن تر است ، بدیهی است.

با این وجود ، تنها تمایزی که باید از نظر امنیت انجام دهیم نوع درب نیست بلکه نوع مقاومت یا مقاومت آن است.

در سال 2013 ، آیین نامه اسپانیایی UNE-85160 تفاوت بین شرایط درهای زره ​​پوش یا درب زره پوش را متوقف کرد و شروع به تماس با آنها درهای امنیتی کرد.

این درها براساس میزان امنیت و مقاومت در برابر حملات ساخته شده و توسط آزمایشات و آیین نامه ها تأیید شده اند. با این حال ، کاربران هنوز به جای درب های امنیتی ، به اصطلاح مربوط به دنبال درب های زره ​​پوش و درب زره پوش هستند.

ایمنی درها توسط مواد یا مفاهیم اندازه گیری نمی شود بلکه توسط کلاس های معتبر اندازه گیری می شود. آیا می خواهید بدانید که آیا درب زره پوش شما در برابر حمله مقاومت خواهد کرد؟ برای این کار شما باید کلاس های معتبر را ارزیابی کنید ، به ما این امکان را می دهد تا بدانیم از آزمایشات امنیتی از چه نوع حملات می توان جلوگیری کرد.

پس اگر به این نتیجه رسدید که نیاز به خرید درب ضد سرقت دارید میتوانید با ما تماس بگیرید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۹ ، ۱۶:۴۷
reza zadsar
چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۰۵ ب.ظ

معرفی ویندوزهای ضد اب

طیف گسترده ای از ویندوز
ما طیف گسترده ای از پنجره ها و درها با کیفیت بالا را در UPVC و آلومینیوم ارائه می دهیم ، بنابراین ما می توانیم از هر خانه متناسب با آن استفاده کنیم. چه به یک درب جلو جدید ، چه پنجره های جدید و یا حتی یک هنرستان نیاز داشته باشید ، ABS Home Improvements محصولی متناسب با آن خواهد داشت.

UPVC و ویندوز آلومینیوم
ABS Home Improvements دامنه گسترده ای از ویندوز را از ویندوزهای سنتی سنتی گرفته تا ویندوزهای فرانسوی کلاسیک بی موقع و حتی ویندوزهای کاملاً برگشت پذیر ارائه می دهد. طیف گسترده ای از ویندوز UPVC ما با دو جداره یا سه تخته و در انواع رنگ ها و تکمیل های چوب چوب در دسترس است. دامنه ویندوز آلومینیوم ما تمام مزایای ویندوز UPVC را ارائه می دهد اما با پروفایل های باریک و به رنگ RAL در دسترس هستند و در خواص دوره جایگزینی عالی برای ویندوزهای فلزی ارائه می دهند.

درهای UPVC و آلومینیوم - ایده آل برای خانه شما
درهای دو جداره و سه جداره از ارتقاء دهنده خانه ABS سطح بالایی از امنیت ، راندمان حرارتی را ارائه می دهند و علاوه بر خیره کننده ای را برای هر خانه ایجاد می کنند. درهای "گزینش" به UPVC یا آلومینیوم می آیند و هر دو شامل سبک های مختلفی از درب های چند لایه کشویی صاف ، درهای کشویی چشمگیر درهای مختلف تا محدوده دربهای تعویض جلو و عقب هستند. بهسازی خانه ABS به شما کمک می کند تا دری را بیابید که برای شما و خانه شما مناسب باشد.

درب ضد سرقت

الوار ویندوز و الوار
پنجره های چوبی و یا چوب نرم ساخته شده با بالاترین کیفیت ، پنجره های چوبی و انتخابی درها و درهای چوبی بسیار مقرون به صرفه هستند و دارای امنیت بالایی هستند. پنجره های چوبی ، گزینه های جدید از جدید "ABS Home Improms" با توجه به ویژگی های قدیمی و جدید ، با توجه به طیف گسترده ای از اشکال ، سبک ها و طرح ها ، توجه را به جزئیات جلب می کنند. درهای پنجره های چوبی ما ، درهای مختلف درب ما را با استفاده از آخرین قفل های چند نقطه ای ، تضمین می کند که شما و خانه تان راحت ، ایمن و ایمن باشید.

هنرستان ها ، پرتقال ها و اتاق های باغ
بهبود خانه ABS همچنین در هنرستان ها ، پرتقال ها و اتاق های باغ تخصص دارد. طیف وسیعی از هنرستان های ما ، پرتقال ها بسیار با انرژی کارآمد هستند و تقریباً به صورت استاندارد بدون نیاز به تعمیر و نگهداری ، در وقت و هزینه در قبض های انرژی خود صرفه جویی می کنند. هنرستان ها ، پرتقال ها از بهبود لوازم خانگی ABS در اشکال ، اندازه ها و رنگ های متنوعی ارائه می شود که خواستارترین خواسته ها هستند.

 

منبع: ایمان ویندور

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ تیر ۹۹ ، ۱۶:۰۵
reza zadsar