نمایندگی فروش درب ضد سرقت

فروش آنلاین درب ضد سرقت و پنجره دوجداره و ....

نمایندگی فروش درب ضد سرقت

فروش آنلاین درب ضد سرقت و پنجره دوجداره و ....

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۵ ثبت شده است

دوشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۷:۴۳ ب.ظ

لنز دائمی

لنزهای موجود در بازار

همان‌طور که فنّاوری پیشرفت می‌کند، لنزها نیز پیشرفته‌تر می‌شود. درگذشته، لنز‌ها منحصراً از شیشه ساخته می‌شدند.

امروزه این لنزها بیش‌تر از پلاستیک‌های پیشرفته ساخته می‌شوند. لنزهای جدید سبک‌تر هستند، به‌راحتی شیشه نمی‌شکنند و می‌توانند با یک فیلتر از چشم‌های شما در برابر نور مضر اشعه ماورای بنفش (UV) محافظت کنند.

لنزهای زیر نسبت به انواع شیشه‌ای و پلاستیکی قدیمی‌، سبک‌تر، نازک‌تر و در برابر خراش مقاوم‌تر هستند.

پلی کربنات: این لنزهای مقاوم در برابر ضربه انتخابی مناسب برای ورزشکاران و کسانی است که در محل‌هایی فعالیت می‌کنند که می‌تواند به عینک آن‌ها آسیب برساند و همین‌طور برای بچه‌هایی که قادر نیستند از عینک‌های خود به‌خوبی مراقبت کنند. این نوع لنزها همچنین دارای ویژگی محافظت در برابر اشعه UV هستند.

تری‌وکس: آاین عینک‌ها از یک نوع پلاستیک جدید ساخته‌شده‌اند که شبیه به لنزهای پلی کربنات است. این لنزها سبک‌وزن، نازک و مقاوم در برابر ضربه هستند. آن‌ها همچنین ممکن است در برخی افراد موجب بهبود بینایی بشود.

 

پلاستیک با ضریب بالا: اگر شما به یک نمونه قوی نیاز دارید، این لنزها سبک‌تر و ضعیف‌تر از آن لنزهایی هستند که شما درگذشته از آن‌ها استفاده می‌کردید.

آسفریک: این نوع لنزها دارای درجه انحنای مختلفی هستند. این بدان معنی است که آن‌ها می‌توانند نازک‌تر و ملایم‌تر باشند، بنابراین شما می‌توانید از بخش بیشتری از سطح  استفاده کنید.

فتوکرومیک: این نوع لنزها در برابر نور خورشید از حالت روشن به رنگی تغییر شکل می‌دهند. شما ممکن است دیگر نیازی به عینک آفتابی نداشته باشید، گرچه اگر شیشه اتومبیل شما جلوی اشعه ماورای بنفش را مسدود کند این لنزها ممکن است در اتومبیل شما تیره نشود. این لنزها از شیشه و یا پلاستیک ساخته می‌شوند.

عینک‌های آفتابی پلاریزه: این لنزها نور شدید و خیره‌کننده بعضی از سطوح مانند آب را کاهش می‌دهند، بنابراین برای ورزش و رانندگی عالی هستند؛ اما این عینک‌ها احتمالاً مشاهده نمایشگر کریستال مایع داشبورد خودرو را سخت می‌کنند.

نوع مشکل بینایی شما، شکل لنز شمارا تعیین می‌کند. اگر شما نزدیک‌بین هستید به یک لنز مقعر (منحنی درون) نیاز دارید. لنزهای محدب (منحنی به سمت جلو) به شما برای دوربینی کمک خواهد کرد.

اگر چشم‌هایی آستیگمات داشته باشید، قرنیه شما اشتباه شکل‌گرفته است، بنابراین لنزهای شما بیشتر شبیه استوانه است. به‌سادگی، لنزها ابزاری است که شما برای متمرکز کردن صحیح نور بر روی شبکیه به کار می‌برید.

 

عدسی‌های چند کانونی (Multifocal)

 

اگر شما در سن ۴۰ سالگی یا بیشتر هستید، احتمالاً عینک‌هایی با لنزهای چند فوکال مانند عینک‌های دوکانونی یا سه کانونی دارید.

این لنزها دارای دو یا چند دستور برای اصلاح دید شما هستند. درگذشته، شما می‌توانستید این نوع لنزها را با خط بین دو بخش مشخص کنید؛ اما امروزه این محصولات اغلب بی‌نظیر به نظر می‌رسند.

لنزهای دو کانونی:

این لنزها شایع‌ترین نوع لنزهای چند کانونی هستند که به دو بخش تقسیم می‌شوند. بخش فوقانی به دیدن فواصل دورتر کمک می‌کند و نیمه پایینی برای دیدن فواصل نزدیک است. آن‌ها معمولاً برای افرادی که بیش از ۴۰ سال دارند و نمی‌توانند دید خود را به‌خوبی متمرکز کنند، تجویز می‌شوند. این به خاطر پیرچشمی یا تغییرات مرتبط با سن است که روی لنز چشم تأثیر می‌گذارد.

لنزهای سه کانونی:

این‌ها لنزهایی دو کانونی با یک بخش سوم هستند. این قسمت بالاتر از بخش دو کانونی لنز قرار دارد که شما از طریق آن می‌توانید اشیاء در دسترس نزدیک مانند صفحه کامپیوتر را مشاهده کنید.

اگر سؤالی در مورد نوع مناسب لنز دارید می‌توانید با متخصص چشم پزشک خود مشورت کنید. آن‌ها می‌توانند به شما کمک کنند که یکی از بهترین لنزها را مطابق با شیوه زندگی و نیازهای بینایی خود انتخاب کنید.

منبع : لنز داخل چشمی کولامر

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۹:۴۳
reza zadsar