نمایندگی فروش درب ضد سرقت

فروش آنلاین درب ضد سرقت و پنجره دوجداره و ....

نمایندگی فروش درب ضد سرقت

فروش آنلاین درب ضد سرقت و پنجره دوجداره و ....

دوشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۹، ۰۴:۴۷ ب.ظ

انتخاب درب ضد سرقت

آنها شبیه هم نیستند!
بسیاری از مشتریان در مورد تفاوت بین درب زره پوش و درب زره پوش شک دارند.

به دلیل استفاده از اصطلاحاتی مانند "درب زره پوش" ، "درب نیمه زره پوش" ، "درب زره پوش" سردرگمی در بین افراد ایجاد می شود که همیشه نمی دانند کدام درب بیشترین محافظت را انجام می دهد یا تفاوت اساسی بین این دو نوع درب امنیتی وجود دارد.

در Eurosegur سعی می کنیم خوانندگان و مشتریان خود را بشناسند که چه کالاهایی در بازار وجود دارد و می دانند چگونه انواع مختلف درب ، پیشنهادات ، کیفیت و غیره را متمایز کنیم.

به همین دلیل ، ما این مقاله را به عنوان راهنما نوشتیم تا مهمترین تفاوت ها را روشن کنیم و توصیه کنیم که چه نوع درب ورودی برای قرار دادن در منزل یا کسب و کار ما باشد.

 

کدام درب برای من بهتر است؟ زره پوش یا زره پوش؟
پس چه دری را باید در خانه خود بگذارم؟ آیا درب زره پوش یا درب زره پوش بهتر است؟ درب زره پوش نسبت به درب زره پوش در برابر حملات خارجی ایمن تر است ، بدیهی است.

با این وجود ، تنها تمایزی که باید از نظر امنیت انجام دهیم نوع درب نیست بلکه نوع مقاومت یا مقاومت آن است.

در سال 2013 ، آیین نامه اسپانیایی UNE-85160 تفاوت بین شرایط درهای زره ​​پوش یا درب زره پوش را متوقف کرد و شروع به تماس با آنها درهای امنیتی کرد.

این درها براساس میزان امنیت و مقاومت در برابر حملات ساخته شده و توسط آزمایشات و آیین نامه ها تأیید شده اند. با این حال ، کاربران هنوز به جای درب های امنیتی ، به اصطلاح مربوط به دنبال درب های زره ​​پوش و درب زره پوش هستند.

ایمنی درها توسط مواد یا مفاهیم اندازه گیری نمی شود بلکه توسط کلاس های معتبر اندازه گیری می شود. آیا می خواهید بدانید که آیا درب زره پوش شما در برابر حمله مقاومت خواهد کرد؟ برای این کار شما باید کلاس های معتبر را ارزیابی کنید ، به ما این امکان را می دهد تا بدانیم از آزمایشات امنیتی از چه نوع حملات می توان جلوگیری کرد.

پس اگر به این نتیجه رسدید که نیاز به خرید درب ضد سرقت دارید میتوانید با ما تماس بگیرید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۴/۱۶
reza zadsar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی