نمایندگی فروش درب ضد سرقت

فروش آنلاین درب ضد سرقت و پنجره دوجداره و ....

نمایندگی فروش درب ضد سرقت

فروش آنلاین درب ضد سرقت و پنجره دوجداره و ....

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۴۰ ب.ظ

تولید انواع درب های ضد سرقت

بسیاری از مشتریان در مورد تفاوت بین درب امنیتی و درب امنیتی شک دارند.

به دلیل استفاده از اصطلاحاتی مانند "درب زره پوش" ، "درب نیمه زرهی" ، "درب زره پوش" سردرگمی در بین افراد ایجاد می شود که همیشه نمی دانند کدام درب بیشتر محافظت می کند یا تفاوت اساسی بین این دو نوع امنیتی وجود دارد درها

در Eurosegur سعی می کنیم خوانندگان و مشتریان خود را بشناسند که چه نوع کالاهایی را در بازار دارند و می دانند چگونه انواع مختلف درب ، پیشنهادات ، کیفیت و غیره را متمایز کنند.

بنابراین ، ما این مقاله را به عنوان راهنما نوشتیم تا مهمترین تفاوت ها را روشن کنیم و توصیه کنیم که چه نوع درب جلو برای قرار دادن در منزل یا کسب و کار ما قرار دارد.

درب زره پوش | مشخصات
درب زره پوش درب ورودی است که ساختار آن ، هم قاب و هم برگ آن ، از جنس چوب است. آنها درهای بسیار مقاوم نیستند که معمولاً مقداری تقویت کننده آهن دارند اما نمی توانند حاوی حملات خارجی باشند و همچنین برای سارقان بسیار شناخته شده هستند.

علاوه بر این ، درهای زره ​​پوش اغلب شامل سیلندرهای ضعیف ، قفل و پیچ است که در مقابل حملات حرفه ای مقاومت نمی کند و غالباً در مقابل حملات توسط سارقین بی تجربه مقاومت نمی کند. حمله به محوطه مسافر می تواند به راحتی این اجزای را بشکند و باعث کمبود خانه در کمتر از یک دقیقه شود.

درهای زره ​​پوش: مقاومت
درهای زره ​​پوش نسبت به درهای ورودی معمول هر خانه از مقاومت بیشتری برخوردار هستند اما به دلیل ویژگی و ساخت آنها ، درهایی نیستند که بتوانند بیشتر سرقت ها را متوقف کنند.

درب زره پوش برای تقویت امنیت دارای صفحه ای آهنی است ، اما این ساختار باعث می شود سارقان فرصت طلب بتوانند سریع آن را مجبور کنند.

آنها با کمی تجربه در برابر سارقان مقاومت کمی دارند و نشان می دهند که اصطلاح "زره پوش" از آنچه در ابتدا مشتریان تصور می کنند فاصله دارد.

درب زره پوش | مشخصات
درب زره پوش ، از طرف دیگر ، درب ساخته شده از استیل و با صفحات چوبی با عملکردی کاملاً زیبایی شناختی است. درب زره پوش بسیار مقاوم تر از درب زره پوش است ، زیرا مواد تولیدی و لوازم جانبی امنیتی از کیفیت و مقاومت بالاتری در برابر حمله سارقان حرفه ای برخوردار هستند.

اصطلاح زره پوش به اندازه زره پوش شناخته نشده است ، اما در این حالت ما در مورد درب با مواد برتر از نظر مقاومت صحبت می کنیم و کاملاً در بخش زیبایی شناسی جای می گیرد.

درهای زره ​​پوش: مقاومت
درهای زره ​​پوش این توانایی را دارند که نسبت به درهای زره ​​پوش مقاوم تر باشند زیرا از آرماتورها و زره های مختلفی برخوردار هستند. در درب های زره ​​پوش ، ادغام قفل ، پیچ و مهره در سازه باعث می شود تا از مقاومت بیشتری برخوردار شود ، نه مانند درهای زره ​​پوش. هرچند که همه درهای زره ​​پوش یکسان نیستند اما بسته به نوع محافظ ، امنیت انواع مختلفی داریم. تقویت کننده یا انواع قفل.

هر تولید کننده ساخت درب زره پوش خود را با استفاده از آرماتورهای امنیتی انتخاب می کند اما مهمترین چیز صدور گواهینامه و تست های امنیتی است زیرا آنها اینهایی هستند که نشان می دهند تا چه اندازه یک درب زره پوش می تواند جلوی حمله خارجی را بگیرد.

منبع: مقاله تولید درب ضد سرقت ایمان ویندور

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۵/۲۵
reza zadsar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی