نمایندگی فروش درب ضد سرقت

فروش آنلاین درب ضد سرقت و پنجره دوجداره و ....

نمایندگی فروش درب ضد سرقت

فروش آنلاین درب ضد سرقت و پنجره دوجداره و ....

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۹، ۱۲:۰۰ ب.ظ

اندازه گیری ابعاد درب ضد سرقت

 اندازه گیری یک درب صفحه امنیتی به صورت آنلاین یا صفحه نمایش پنجره امنیتی یا حتی صفحه حشرات دشوار نیست ، اما می تواند برای کسی که تجربه زیادی در این زمینه نداشته است ، بسیار دلهره آور باشد. بنابراین ، Seconline می خواهد نکات زیر را ارائه دهد.

این یک مزیت متمایز است که شخصی را در هنگام انجام اندازه گیری برای ثبت اندازه گیری با خود داشته باشید. اگر اندازه گیری می کنید و مرتباً ضبط نوار خود را برای برداشتن قلم و کاغذ خود برای انجام ضبط می کنید ، می تواند بسیار خسته کننده باشد و همچنین ممکن است منجر به خطایی در روند ضبط شود.
هنگام اندازه گیری فوکوس روی اندازه گیری دقت کنید و از هرگونه حواس پرتی اضافی مانند مکالمات مربوط به نصب خودداری کنید. اگر شخصی که به شما کمک می کند اصرار دارد که صحبت کند از آنها بخواهد تا زمانی که اندازه گیری را انجام ندادید خودداری کنید و آن را ثبت کرده است. برای شخصی که تجربه کمی در تجربه کاری داشته باشد یا خیر ، بسیار آسان است و بنابراین مکالمه و حواس پرتی باید محدود باشد. در این صورت احتمال بروز خطا کاهش می یابد

.
در ایمان ویندور اندازه گیری ها را در میلی متر درخواست می کنیم. این بدان معناست که اندازه گیری ها باید به نزدیکترین میلی متر و بدون مراجعه به سانتی متر ثبت شوند. به عنوان مثال ، 140cm باید به صورت 1400 میلی متر ثبت شود. 82.1 سانتی متر باید به صورت 821 میلی متر ثبت شود. ضروری است که همه در هنگام گرفتن و ضبط اندازه گیری ها با همان طرز تفکر عمل کنیم.


در ایمان ویندور ما همچنین از شما درخواست می کنیم که اندازه واقعی درب را با تمام کسرهای انجام شده به ما بدهید. افراد مختلف ممکن است نسخه های مختلفی از تغییرات در کسر داشته باشند و بنابراین ما از اندازه های محکم کسر نمی کنیم. ما درخواست می کنیم قبل از ارائه اندازه گیری های خود ، کسرهای شخصی خود را انجام دهید. در وب سایت نمایندگی درب ضد سرقت ایمانت ویندور توصیه هایی مبنی بر کاهش کسر برای هر محصول خاص وجود دارد. در بالای هر صفحه در سایت یک علامت سوال قرمز وجود دارد که دکمه اطلاعات DIY را نشان می دهد. با کلیک بر روی این ، شما را به نکات اندازه گیری و نصب سوق می دهد که در آن شما می توانید دستورالعمل کسر برای هر محصول خاص و همچنین تعداد زیادی از اطلاعات دیگر که ممکن است مربوط به برنامه خاص شما باشد را پیدا خواهید کرد.
ضبط اندازه گیری های واقعی و تخفیف های خود را در مرحله بعد که تمرکز کامل وجود داشته باشد بدون حواس پرتی نیز عاقلانه است. اگر می خواهید در نقطه ای که اندازه گیری می کنید کسر کنید ، سپس خود را در معرض اشتباه احتمالی قرار می دهید. ما معتقدیم اگر اندازه گیری های دقیقی داشته باشید و قادر به تخفیف های ذهنی و یا با یک ماشین حساب در مرحله بعد باشید ، یک عمل بسیار بهتر و ساده تر خواهد بود. به یاد داشته باشید: هر اندازه گیری که شما انجام دهید اندازه گیری دقیقی است که محصولات شما را در آن تولید می کنیم. ما کسر نمی کنیم!
فراموش نکنید که از راهنماهای اندازه گیری جامع ما استفاده کنید! مرکز اطلاعات DIY

در تمام مراحل اندازه گیری لطفا در صورت تمایل با ما در دفتر ایمان ویندور برای اطلاعات بیشتر یا هر چیز دیگری که درک آن سخت است تماس بگیرید. همچنین ، برنامه خاص شما ممکن است دارای سوالات شخصی باشد که در مرکز اطلاعات DIY ما به آنها اشاره نشده است و بنابراین ممکن است به برخی سؤالات خاص نیاز داشته باشید و ما شما را ترغیب می کنیم با ما از طریق تلفن مستقیم  با اطلاعاتتماس بگیرید. ایمان ویندور همچنین در وب سایت ایمان ویندوریک نماد گفتگوی مستقیم مستقر در گوشه سمت راست پایین هر صفحه وجود دارد که در ساعات 8:30 صبح و 4 بعد از ظهر به شما امکان پشتیبانی می دهد. زمان استاندارد استاندارد

منبع: درب ضد سرقت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۳/۲۷
reza zadsar

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی